Ditt personlige regnskapsbyrå

Image by Ben White

Vår misjon

Vi ønsker at alle bedrifter skal ha oversiktlige og korrekt oppdaterte regnskap til enhver tid. Selskapenes økonomiske situasjon er selskapets viktigste informasjon for avgjørelser som omhandler drift, investeringer, nyansettelser osv.

Kundenes økonomiske tilstand skal være oversiktlig og lett å tyde, slik at eiere kan ta de beste beslutninger på firmaets vegne.

Vår historie og hvor vi startet

Vi startet opp i 2019 kun med privat nettverk som kundegrunnlag og baserte oss i en periode på utleid arbeidskraft. Vi brukte rundt 6 måneder på å opparbeide oss nok kunder til å få driften til å gå rundt. I dette halve året var vi lokalisert på et lite kontor på Økern i Oslo. Selskapet flyttet i september 2019 til dagens lokaler i Schultz gate 33 på Majorstuen i Oslo. Vi er nå i ferd med å bli 6 ansatte og vi er spent på utviklingen videre.

134696947_187854516373023_4311532820898035728_n.jpeg
120798799_134159948409147_7338493952490194312_n.jpeg

Vår vekst og
hvor er vi i dag

Selskapet vokser raskt og vi har på 3 år økt omsetningen fra 50K per måned til 200K per måned. For 2022 har vi et budsjettert salg på 3 mill NOK. Vi er på utkikk etter nye og større lokaler i nærområdet, her ønsker vi å bygge et byrå hvor du kan få all hjelp knyttet til regnskap, skatt, rådgivning, advokattjenester, markedsføring, nettsideutvikling, googleoptimalisering osv. Vi håper at du og din bedrift vil være med på reisen vår videre.

Vår målgruppe

118934166_123088619516280_7058640740342480254_n.jpeg

Vi ønsker et stort utvalg av kunder innen ulike bransjer, på denne måten skaper vi en variert og utfordrende hverdag for våre ansatte, samt muligheter for samarbeid kundene i mellom. Det er derfor ønskelig med kundemiks som utfyller hverandre når det kommer til bransje og aktivitet.

119003655_123089109516231_4973169431788959369_n.jpeg

Hva tilbyr vi?

Som kunde hos oss vil du oppleve rask, personlig og god kundeservice. Vi ønsker å være tilgjengelige for våre kunder 7 dager per uke og du vil alltid få kontakt med en som kjenner selskapets drift og regnskap godt. Alle våre kunder ligger i skybaserte regnskapssystemer og vi har derfor en miljøvennlig profil. Minimalt eller ingen bruk av papir, permer, budbiler osv.

Våre verdier

Paper Craft

Våre verdier er kort sagt basert på ærlighet, respekt, toleranse, ansvar, kommunikasjon og samhandling.

149011798_213464357145372_4188575586479082748_n.jpeg

Våre mål

Vårt mål er å involvere og personifisere samarbeidet med kundene, slik at alle parter bruker sin tid innen det de behersker og ønsker å vektlegge. På denne måten ønsker vi å skape en plattform som øker kundenes økonomiske frihet til å fullføre sine drømmer.

Møt teamet

DSC_0041_edited.png

Yudelkis M. Genaro

Styreleder

  • smartphone-call
  • email
agemuren-removebg-preview.png

Åge Muren

Daglig Leder

Statsautorisert Revisor

Autorisert Regnskapsfører

  • smartphone-call
  • email
IMG_0493_edited.png

Håkon Särnblom

Styremedlem

  • smartphone-call
  • email
280034386_415236393435510_6563956933304244825_n-removebg-preview_edited.png

Håvard Lyngstad

Regnskapsmedarbeider

  • smartphone-call
  • email

Thomas Bocek

Autorisert regnskapsfører

  • smartphone-call
  • email

Partner

Rådgiver

Advokat Forretningsjus

Rådgiver